Strategia oceanului albastru, de W. Chan Kim și Renée Mauborgne | #19

“Strategia oceanului albastru”, de W. Cham Kim și Renée Mauborgne, prezintă, în antiteză, două spații în care o afacere se poate afla: în oceanul roșu, acesta fiind o metaforă pentru piețele suprasaturate, unde competitorii își dispută un număr limitat de clienți, cererea fiind mai mică decât oferta, sau în oceanul albastru, prin redesenarea granițelor pieței, sau crearea de noi piețe.

Această strategie propune concentrarea pe non-clienți, respectiv să aflăm provocările celor care nu ne cumpără produsul, și care de obicei sunt ignorați, dacă vrem să inovăm prin valoare. Cartea prezintă și câteva studii de caz interesante ale unor companii cunoscute care au aplicat cu succes strategia oceanului albastru, printre care se numără și Cirque du Soleil.

Urmărește clipul până la capăt pentru mai multe detalii, și dă-mi un Like dacă ți-a plăcut, iar dacă vrei să mai vezi astfel de recenzii, abonează-te la canal folosind butonul Subscribe și apasă clopoțelul pentru a porni notificările.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *